Schoolbankjes Don Theobold School

Zowel de basisschool als de Junior High School draaien erg goed in Kpandai. Zo goed zelfs, dat er een dringend tekort is aan uitbreiding van lokalen. Dat is een groot project dat ook de nodige kosten met zich mee zal brengen. Helaas kunnen we daar op de korte termijn nog niets mee doen. Maar we willen de school wel graag helpen. Daarom willen we in 2019 nieuwe schoolbankjes aanschaffen. Een bankje kost 15 euro en is direct ook een bureautje. Een project wat ook zeker Nederlandse schoolkinderen zou aanspreken. Het lijkt ons erg leuk als we dit project kunnen koppelen aan een (basis)school. Tips zijn zeer welkom!

Oproepen
Sta je voor de klas of heb je kinderen in de basisschoolleeftijd? Vind je het leuk om met een klas of school mee te sparen voor de Don Theoboldschool? We zoeken nog hulp voor het sponsoren van teacher Innocent, en de Don Theoboldschool heeft ook nieuwe schoolbankjes nodig. Stuur ons een berichtje op info@stichtinggigha.nl

Doe je de pabo of lerarenopleiding of werk je momenteel in het onderwijs? En lijkt het je leuk om voor een korte of langere periode vrijwilligerswerk te doen in Ghana? Wellicht weten wij een mooie plek voor je op een basisschool en/of middelbare school in Tamale, een grote stad in het noorden van Ghana. Stuur ons een berichtje op info@stichtinggigha.nl